Mikeregion Mikeregion
87
BLOG

Leczenie grawitacją 2

Mikeregion Mikeregion Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Opowiem Tobie jak to wygląda w moim przypadku.

Gdy czuję, że mój umysł opętują myśli negatywne, staram się je wydychać. Tak swobodnie, bez samokrytyki, że sobie z tym nie radzę, bez gestykulacji myślami samoobwiniania, lub wymachiwania słowami, że nie dam rady. Właśnie dlatego toniemy w otmętach psychicznego zagubienia, bo na siłę próbujemy ze sobą walczyć. Jest bowiem tak, że przyczyną tonięcia jest panika i brak opanowania. A więc stwierdzam tylko, po cichu wewnątrz siebie, że wydycham (odpuszczam) te myśli i po jakimś czasie zaczyna to działać.

Dlaczego? Ponieważ usuwanie szkodliwych substancji w tym myśli, jest naturalnym procesem człowieka: takim jak oddychanie, wydalanie moczu, kału czy ... naturalne wznoszenie i opadanie serca (pompowanie). Innymi słowy, te naturalne procesy oczyszczają i kontrolują działanie naszego organizmu - tak samo jest z myślami ... nic na siłę.

Po drugie: usuwam (lub inaczej: nie przetrzymuję zbyt długo), zarówno złych jak i dobrych myśli! Te pierwsze sprawiają mi ból, a te drugie czynią ze mnie samoschlebiającego bufona, który sprawia ból innym. Tak czy siak: zarówno tkwienie w samozadowoleniu jak i rozpaczanie trwające zbyt długo zatruwają organizm.

No i rzecz najważniejsza! Arcygenialna!  Nieprawdopodobna a jednak prawdziwa!

Te moje oczyszczanie oczyszcza także innych. Gdy odprężam swój umysł usuwając kłębiące się myśli, usuwam je również z mojego otoczenia. Dzieje się tak, ponieważ działa tu prawo grawitacji - wzajemności oddziaływania!

Zanim wyjaśnię tę zasadę bliżej, przypomnijmy sobie jak działa światło przepuszczone przez soczewkę skupiającą. Po drugiej stronie soczewki, światło koncentruje się w jednym punkcie powodując wytworzenie energii zdolnej zapalić materiał! W przypadku grawitacji, taką soczewką jest kształt materii. Napinając określone partie mięśni ciała, a szczególnie twarzy (w postaci charakterystycznych grymasów), uzyskujemy skupienie energii grawitacji, potrafiące "zjednać", lub "odrzucić" drugą osobę. Tak działa znana nam "mowa ciała", która jest niczym innym jak zogniskowaną energią grawitacji.

No i teraz załóżmy, że spotykamy taką kierowniczkę US, której postawa ciała a szczególnie to co mówi - po prostu nas wkurwia. Jest ona nagromadzeniem napięcia grawitacji, które działa na nas odrzucająco. Ale my już znamy technikę odrzucania (wydychania) złych myśli, więc wysyłamy w jej stronę (mową ciała, słowem), energie rozluźniającą. Ona nie może jej nie odebrać, ponieważ grawitacja działa zawsze, w obszarze podświadomości. I co? I coś się z naszą panią zaczyna dziać, zaczyna mięknąć, rozluźniać się, i jej kształty (mowa ciała) zmieniają się. Oczywiście trudno uzyskać dobre efekty gdy kontakt jest zbyt krótki, ale pomyślmy o naszych tzw. odwiecznych wrogach. Przerzućmy nasze oczyszczające wydychanie myśli  na nich! Efekt murowany!

Ćwiczyłem to na moim kierowniku z nocnej zmiany, którego metody zarządzania, zawsze mnie wkurwiały, bo zachowywał się jak sędzia na boisku a nie couch czy trener. A sędziowie, jak wiadomo mylą się bardzo często. Już sam jego widok, wywoływał u mnie szaleńczą gonitwę myśli typu "ja go kiedyś zabiję!". Oczywiście te myśli tworzyły we mnie naprężenie, które poprzez kształt (mowę ciała) wysyłały grawitację niechęci w jego stronę. No i najważniejsze - te ciągłe napięcie myślowe - najbardziej  osłabiało mnie samego. Badając buddyzm, znalazłem jego związek z grawitacją i nauczyłem się złe myśli wydychać, czyli mówiąc krótko odpuszczać sobie. I wiesz co się stało! Poza własnym odprężeniem, zauważyłem, że również on - mój znienawidzony kierownik - zaczął odprężać się także. Oto jaka jest moc grawitacji! Jest to prawdziwe źródło mocy życia i śmierci!

I tylko z jednym nie mogę sobie poradzić: jestem alkoholikiem. I kiedy zadaję sobie pytanie czy można tą metodą zwalczyć alkoholizm, zawsze wewnętrznie otrzymuję tę samą odpowiedź: oczywiście! ale najpierw ... trzeba się napić!

Mikeregion
O mnie Mikeregion

Dawny fizyk, teraz filozof.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości